رویدادها آرشیو خبر ها
آرتورو تولدت مبارک

آرتورو تولدت مبارک

آرتورو در مي سال 87 در شيلي متولد شد دومين مهره شيليايي يوونتوس در تاريخ حيات اين تيم است. فوتبال حرفه اي اش را از تيم كلوكولو شروع كرد. زماني كه 19 ساله شد به تيم نخست اين باشگاه راه يافت و براي سه سال از سال 2005 تا 2007 به همراه اين تيم در ميادين مختلف حاضر شد و توانست دو گل براي تيمش به ثمر برساند. اما براي پيشرفت و رسيدن به اهدافش تصميم به تغيير مسير گرفت و راهي بوندس ليگا شد. بايرن لوركوزن تيمي بود كه او را براي آينده اميدوارتر كرد، وی در اين تيم روزهاي خوبي را پشت سر گذاشت و در چهار فصل حضورش توانست 15 گل را براي تيمش به ثمر برساند.

در تابستان 2011 رقابت نزديكي ميان بايرن مونيخ و يوونتوس براي جذب آرتورو بود اما اين مهره و مديران لوركوزن، يوونتوس را انتخاب كردند تا اين مهره با پيراهن سياه و سفيد اين تيم در سال هاي آينده حاضر شود. ويدال يك بازيكن كامل و قدرتمند است كه فرصت تبديل شدن به ستاره را در تركيب يووه داشت و خیلی زود تبدیل به یک ستاره در دنیای توپ گرد شد.

تنها یک فصل از نمایش او در این تیم گذشت که پیشنهادات قابل توجهی برای جذب او به باشگاه یووه رسید، اما نه کونته و نه یووه حاضر به از دست دادن این بازیکن قدرتمند بودند، هر چند که آرتورو نیز تمایلی به ترک این تیم نداشت. او امیدوار است در سال های اینده نیز همراه یووه پیروزی هایی که در نخستین فصل حضورش در این تیم به دست اورد را تکرار کند. گفتنی ست که همواره به فوتبالیست شدن پسرس، آلونسو نیز فکر می کند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: